O programie

Od 1 lipca 2021 r. mieszkańcy gminy Pszczyna mogą składać wnioski o Kartę Mieszkańca Moja Pszczyna. Karta jest imienna dla każdego mieszkańca i daje dostęp do wielu korzyści – rabatów, ulg, specjalnych ofert itp.

Awers Karty Miejskiej Moja Pszczyna Karta Miejsa Moja Pszczyna - Awers!

Rewers kart Miejskiej Moja Pszczyna Karta Miejsa Moja Pszczyna - Rewers!

„Nasza gmina, jej sołectwa i osiedla, pięknieją i rozwijają się z roku na rok między innymi dzięki podatkom mieszkańców – mówi burmistrz Dariusz Skrobol. - Dlatego uważam, że każda osoba, która płaci podatki w naszym mieście powinna mieć z tego tytułu jak najwięcej korzyści. Stąd pomysł na Kartę Mieszkańca Moja Pszczyna, która da mieszkańcom dostęp do gminnych obiektów i atrakcji za symboliczne opłaty, zdecydowanie niższe od standardowych cenników dla turystów spoza gminy”

Oprócz gminnych obiektów, do projektu dołączają pszczyńscy przedsiębiorcy: sklepy i firmy usługowe. Katalog Partnerów jest otwarty i uzupełniany na bieżąco. Listę aktualnych Partnerów Programu można zobaczyć tutaj

Aby otrzymać kartę należy złożyć wniosek ze zdjęciem w Urzędzie Miejskim w Pszczynie. Po weryfikacji wniosku aktywna karta zostanie wysłana pocztą do wnioskodawcy. Regulamin Programu i wniosek można pobrać tutaj

Program niniejszy ma na celu poprawę warunków życia mieszkańców poprzez:

  1. tworzenie przyjaznych dla mieszkańców warunków życia i rozwoju;
  2. zwiększenie dostępności do obiektów, form działalności i wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
  3. umacnianie poczucia tożsamości lokalnej mieszkańców;
  4. poszerzenie oferty możliwości spędzania wolnego czasu;
  5. promocję gminy jako miejsca atrakcyjnego do osiedlania się

Obsługą Programu zajmuje się Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Pszczynie (ul. Dworcowa 30) Szczegółowe informacje można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową: Tel. 32 4493943 lub 32 4493963 e-mail: jskrzypczyk@pszczyna.pl ; kajanosz@pszczyna.pl , zmasny@pszczyna.pl